Academisch
Praktijkgericht
<- Terug naar opleidingen

Kosten

Op basis van offerte

Modules

In overleg

Studieduur

Afhankelijk van de behoefte

Vooropleiding

Van LBO tot Universitair werk- en denkniveau

Aansluiting op uw verbeterdoelstellingen

Door onze jarenlange ervaringen met in-company trainingen kunnen we het opleidingsprogramma naadloos laten aansluiten op uw verbeterdoelstellingen.

Om een toekomstbestendige bedrijfsvoering te kunnen waarborgen, is het belangrijk om als organisatie klantgericht, doelmatig, responsief en wendbaar te kunnen opereren.

Daarom bieden wij als Leandirect naast open inschrijvingen ook in-company opleidingsprogramma's aan. Het is zelfs mogelijk om het programmamanagement tijdelijk aan ons uit te besteden.

Hieronder verschillende klanten waarbij we in-company opleidingsprogramma's hebben verzorgd.

Tesla (Nederland)

Ondersteuning van het management bij de uitrol van het Operational excellence programma. Met als doel om de beste probleemoplossingsvaardigheden in de automatie industrie te ontwikkelen en hogere operationele prestaties te realiseren.

Operationeel management en medewerkers opgeleid met maatwerk Yellow Belt en Orange Belt opleidingen. Een eigen online leeromgeving in combinatie met klassikale opleiding, eigen casuïstiek, Lean game en oefeningen. Zowel teams als individuen begeleid in het realiseren van verbeteringen in de operatie. Begeleiding bij de eindpresentaties voor het hoger management door de teams.

Koninklijke Marine (Den Helder)

Sponsorship opleiding op locatie voor het hoger management om succesfactoren te organiseren alvorens verbeterprojecten werden uitgevoerd. Operationele medewerkers in teamverband begeleid en opgeleid in de Lean Six Sigma methodiek om de procesprestaties van de unit Klein Boven Water aantoonbaar te verbeteren.

Sint Maartenskliniek (Nijmegen)

Hybride opleidingsvariant, waarbij specialisten online worden opgeleid met de Six Sigma Green Belt Healthcare en tussentijds klassikale lessen om de theorie succesvol toe te passen in de eigen ingebrachte projecten. Tussentijds persoonlijke begeleiding van de kandidaten om doorbraken te realiseren in de praktijk. Ondersteuning van het programmamanagement bij het doelmatig uitvoeren van het organisatiebrede Six Sigma verbeterprogramma.

ING (Amsterdam)

Het hypotheekaanvraagproces van diverse intermediairs verbetert en dit als uitgangspunt gebruikt voor het ontwikkelen van de online Lean Black Belt opleiding voor de relatiemanagers van ING. Begeleiding van verbeterprojecten op het grensvlak van intermediairs en geldverstrekker om zodoende het first time right percentage van de hypotheekaanvraag te verhogen. Relatiemanagers begeleid bij de ontwikkeling van consultancy vaardigheden om het hypotheekaanvraagproces bij intermediairs zelfstandig te verbeteren.

Samsung (Delft / Amsterdam)

Een kleine groep professionals binnen Samsung en bij de repaircentra om het reparatieproces van mobiele telefoons, wit- en bruingoed te aantoonbaar te verbeteren. Een audit-training ontwikkeld om de repair centra op procesprestaties en volwassenheid op het gebied van Operational Excellence te kunnen beoordelen.

Futureprove (Zaltbommel)

Jonge talenten na hun Master en enkele jaren werkervaring opleiden tot Lean Six Sigma Black Belt. Een combinatie van online lessen, klassikale lessen, tussentijdse webinars, examentraining.

HAL Allergy (Leiden)

Voor de voltallige directie van Hal Allergy een executive effectief sponsorship training ontwikkeld. Een interatieve training met de nadruk om het oefenen van sponsorship vaardigheden en gedrag. Vooraf onderzoek gedaan waarom verbeterprojecten falen en als input gebruikt voor het opleidingsprogramma. Onderdelen waren Clarity, Charter, Criticality, Change, Commitment, Coaching, Consistency en Communiciation.




Contact

Willem Janssen
Directeur, Master Black Belt en docent

085 30 32 879
willem@leandirect.nl
Neem contact op->